שירותי המשרד – אורי דניאל ושות’

משרד עורכי הדין אורי דניאל ושות’ המתמחה בתחום המשפט האזרחי והמסחרי על מכלול רבדיו, נוסד על ידי עו”ד אורי דניאל בשנת 1995. עיקר עיסוקו ונשמת אפו – בליטיגציה המסחרית, במגוון תחומי המשפט האזרחי ובכלל.

fdfg

 

המשרד מספק שירותים בתחומים הבאים:

ליטיגציה – . המטרה העיקרית שלנו תהיה להוכיח את זכאותכם ולהביא לזכיית טענותיכם בהליך, או לכל הפחות למזער את הנזק המשפטי שייגרם לכם, אם בכלל, למינימום האפשרי.

משפט מסחרי – כל אחד ואחת מעורכי הדין הנמנים על המחלקה המסחרית שלנו, ניהלו תיקים שזכו לתהודה ציבורית של ממש – וכל שנותר לנו הוא להציע לכם לעשות שימוש בידע שאותו צברנו – לטובתכם.

דיני תאגידים – אנו מייעצים בנושאי הקמת התאגיד וארגונו, ניהולו השוטף והסדרת יחסי עבודה בו, עריכת ההתקשרויות העסקיות עם הגורמים השונים – ויצירתם של שיתופי פעולה בזירה המקומית והבינלאומית.

חדלות פירעון – צוות המשפטנים המיומן של משרדנו טיפל בעשרות תיקי פירוק מן הגדולים והמובילים שבמשק ויעשה ככל יכולתו על מנת להשלים את הליכי חדלות הפירעון, פשיטת הרגל וכינוס הנכסים/פירוק, תוך התחשבות מקסימלית בנסיבות העניין, וזאת מבלי להתפשר על האינטרסים של הלקוח אותו אנו מייצגים.

דיני נדל”ן – אנו מתחייבים להעמיד לרשותכם עורכי דין מנוסים ומיומנים אשר ילוו אתכם לאורך כל הדרך עד להשגת המטרה אשר לשמה פניתם למשרדנו.

דיני עבודה – אנו מאמינים כי אין לאף אחד את הזכות לנצל או לרמוס את זכויותיכם מתוקף סמכותם המקצועית ומכאן שבמידה ונפגעתם, יש לוודא כי תקבלו את שמגיע לכם על פי חוק – עד השקל האחרון. אם אתם מאמינים כי פגעו בזכויותיכם, צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ וליווי משפטי צמוד ומקצועי. לא נשאיר אתכם לבד – בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

דיני משפחה וירושה – ייצוג משפטי בנושא רגיש כמו דיני משפחה מצריך אנושיות לצד עבודה משפטית מהמעלה הראשונה. זהו השילוב שנציע לכם במשרדנו.

דיני המכס – אנו במשרד עורכי הדין אורי דניאל ושות’, ערים לשינויים החוקתיים והאדמיניסטרטיביים הרבים המתעוררים בנושאי המכס ועובדים בצורה האישית, המקצועית והמהימנה ביותר עבורכם במטרה למנוע עיכובים מיותרים במכס או תשלומים שלא לצורך.

קניין רוחני – לשם כך נעמיד לרשותו של כל אחד ואחת מלקוחותינו את הייעוץ האישי, המשפטי המקצועי האיכותי והמהימן ביותר – פועל יוצא של עשרות שנים של ניסיון בעיסוק בתחומים דומים.

לשון הרע – צוות המשפטנים המיומן של המשרד יעשה שימוש בכל המשאבים המשפטיים והיכולות האישיות המשובחות העומדים לרשותו על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרת חייכם מהר ככל הניתן מבלי שעננה כבדה של מוניטין פגום מרחפת מעל ראשכם.